Veilig in San Diego

24 juli 2015 - San Diego Country Estates, California, Verenigde Staten

De vlucht vanuit Schiphol naar Los Angeles is prima verlopen. De hele vlucht duurde 10 uur en 45 minuten. Het was een fijne vlucht waarbij we ons alle vier prima hebben vermaakt! Het was zelfs bijna ontspannen te noemen!

Vanuit daar met de bus naar het autoverhuurbedrijf en daar onze lease auto opgehaald. Toen een rit gemaakt van 3 uur naar San Diego. Van onze deur in Eindhoven tot onze deur in San Diego was in totaal 20 uur.

Het tijdverschil met Nederland is 9 uur. Als jullie gaan slapen, hebben wij net onze lunch achter de kiezen.

Ons appartement is prima voor de komende tijd. Twee grote slaapkamers met eigen badkamer, een grote woonkamer, keuken en een balkon. Op 20 meter is het zwembad!! Ook niet verkeerd! Want bij zo'n 27 graden inclusief zeewindje is aan het zwembad liggen erg lekker!

Inmiddels hebben we een 'bonuskaart' van de Ralphs. Dat is de supermarkt bij ons in de buurt. De keuze is er reuze. De mensen zijn er erg vriendelijk. Dat geldt eigenlijk voor iedereen hier. Ze knopen snel een praatje aan met je en zijn erg behulpzaam.
We hebben een aantal scholen bezocht en zijn nu op huizenjacht om een huis te vinden dat dicht bij de school (en bij het strand) is. We zoeken nu in de wijk Carmel Valley.

Een dagje strand mag uiteraard niet ontbreken in de week die we nu hier zijn. Aan het strand ligt een mooie speeltuin en park. Heerlijk om daar te genieten van elkaar en de zon! Mochten jullie ons zoeken dan zijn we daar te vinden!

1. Jopie Bosch:
    Dag allemaal.
    Fijn te lezen dat de reis goed is verlopen en dat jullie het getroffen hebben met het appartement en de omgeving.
    Op de foto's ziet het er allemaal ontspannen uit. Het lijkt wel vakantie. Jullie hebben nog heel wat te doen, hopelijk lukt het snel met het vinden van een geschikt huis. Veel succes met je werk David en de dames met het acclimatiseren.
    Groetjes,
    Jopie
  2. Harrie en Riny:
    25 juli 2015
    Het doet me goed als ik dit lees.
    We hebben echt met jullie meegevlogen ,en zijn blij dat ook het appartement bevalt
    Veel succes met de huizenjacht en een dikke knuffel uit Banholt
  3. Mieke Kusters:
    25 juli 2015
    Fijn om te lezen dat jullie een goede reis hebben gehad en de eerste indrukken goed zijn. Jaloers zijn we op het weer. Hier regent en stormt het al de hele dag en vooruitzichten zijn slecht.

Groetjes vanuit Deurne
  4. Harry en mieke:
    Hallo Bessempjes,

Het is fijn te horen dat jullie goed zijn aangekomen. De nieuwe bewoners van jullie huis zijn ook aangekomen. Ze zijn van middag op de koffie geweest en hebben zich voorgesteld, zijn best aardig.
    Groetjes van ons. Harry en Mieke
  5. Esther:
    26 juli 2015
    Heyyy dat klinkt allemaal fantastisch ;-)!!! Leuk ook om jullie zo te volgen zeg! Ik kom jullie vanmiddag wel ff zoeken in de speeltuin haha (zou leuk zijn ja!!!)
    Fijne tijd daar nog! Grtz van ons x
  6. Marleen wilbers:
    26 juli 2015
    Hey lieverds,

Mooi om te horen dat vliegen bijna een ontspanning is,net zo fijn als een zwembad voor de deur.Dat is goed en aangenaam vertoeven toch!
    Nog makkelijker is de grote pot nutella voor de meiden en natuurlijk voor David
    (Die kan het hebben)en jij Mieke hoeft minder vaak naar de winkel.
    Alle goeds gewenst en veel liefs,marleen en familie.
  7. Bart van der Poel:
    27 juli 2015
    Fijn dat de vlucht zo relaxed was. Dat is dan in ieder geval geen belemmering om weer (een keer) naar Nederland te komen. Hier is echt heeeeeeeeeeeeel veel gebeurd, sinds dat jullie weg zijn. Te veel om op te noemen....